Saturday, September 6, 2014

Kau

Aku sedari siapa diri
Aku bukan merak tak berperi
Kau yang aku anggap bidadari
Akan kekal sebagai bidadari di hati
Aku bermasalah kau santuni
Masalah yang berulang kali
Aku akui segala yang terjadi
Bukan mudah utk kau hadapi
Aku akui...
segala baik dah tak bererti lagi...

Aku sayang kau sampai bila bila, sayang aku ini bukan mainan yang kau pun tak akan faham bagaimana. Segala harapan kau musnah, apatah lagi harapan aku. Cuma aku teringin berkongsi hidup dengan kau. Teringin nak jaga kau bila kau sakit. Teringin nak ada bila kau perlukan bahu untuk bersandar. Teringin nak jadi penyebab kepada seyuman kau. Tapi tak mahu jadi penyebab duka kepada kesedihan kau. Tapi aku sedar, kau kata semuanya sudah terlambat. Aku berharap senyuman kau dan aku kembali seperti dahulua. Aku sayang kau kerana Allah. InsyaAllah. 

6 comments:

  1. Saya suka entri dari anda kali ini

    ReplyDelete
  2. Wow so sweet, hidup kena looking forward, be strong amarul 💪

    ReplyDelete
  3. hye admin,act saye ade seuatu yang saye nak tnyer pada admin..tp x tau mcm mane..ermm..harap admin dpt contact saye dulu dekat dmsni96@gmail.com ^_^
    tq admin

    ReplyDelete
  4. amarul blh tak tlong bag contact no..?sya dri Unikl..Miat bhgn jurutera penrbngan nk buat latihn ditmpat kawan awk dri miat tu,nk buat lesen jurutera nk ka brisben camna eh..?

    ReplyDelete